Verktøylinje
Forskrift om gebyr for reguleringsplanbehandling, bygge- og delesaksbehandling, oppmåling og eigarseksjonering, Nissedal kommune, Vestfold og Telemark
Trykk Escape for å lukke innholdsfortegnelse
- Forskrift om gebyr for reguleringsplanbehandling, bygge- og delesaksbehandling, oppmåling og eigarseksjonering, Nissedal
-
Kapittel 1 – Allmenne føresegner (§§ 1-1 - 1-9)
- § 1-1. Føremål
- § 1-2. Betalingsplikt
- § 1-3. Prisar i regulativet
- § 1-4. Sakkunnig hjelp
- § 1-5. Betaling etter medgått tid
- § 1-6. Urimeleg gebyr
- § 1-7. Klage
- § 1-8. Avslag
- § 1-9. Definisjonar og forklaringar
Ditt søk ga dessverre ingen treff.
Del dokument
Forskrift om gebyr for reguleringsplanbehandling, bygge- og delesaksbehandling, oppmåling og eigarseksjonering, Nissedal kommune, Vestfold og Telemark
Heimel: Fastsett av Nissedal kommunestyre 9. desember 2021 med heimel i lov 27. juni 2008 nr. 71 om planlegging og byggesaksbehandling (plan- og bygningsloven) § 33-1, forskrift 26. mars 2010 nr. 488 om byggesak (byggesaksforskriften), lov 17. juni 2005 nr. 101 om eigedomsregistrering (matrikkellova) § 32, forskrift 26. juni 2009 nr. 864 om eiendomsregistrering (matrikkelforskriften) og lov 16. juni 2017 nr. 65 om eierseksjoner (eierseksjonsloven) § 15.
Kapittel 1 – Allmenne føresegner
Regulativet speglar det faktiske saksbehandlingsarbeidet dei enkelte sakstypane medfører. Totalt gebyr omfattar, saksbehandling, matrikkelføring, tilsynsverksemd, administrasjonskostnadar, annonsering og kartgrunnlag.
§ 1-1.Føremål
Gebyrforskrifta gir heimel for kommunens rett til å ta gebyr for lovpålagte oppgåver etter plan- og bygningslova, matrikkellova og eigarseksjoneringslova. Føremålet med gebyrforskrifta er å opplyse innbyggjarane om søknadspliktige tiltak og kva det kostar å søke.
🔗Del paragraf§ 1-2.Betalingsplikt
Alle som får utført tenester etter dette regulativet skal betale gebyr.
Kommunen krev i tillegg inn tinglysingsgebyr og eventuelt dokumentavgift i saker der kommunen må forskottere dette.
🔗Del paragraf§ 1-3.Prisar i regulativet
Alle prisar i regulativet er innretta for å reflektere kommunens arbeid med dei ulike sakstypane etter sjølvkostprinsippet. Endringar av gebyrregulativet blir årleg vedteke av kommunestyret, og kommunestyret har høve til å prise gebyra lågare enn kva som er sjølvkost.
🔗Del paragraf§ 1-4.Sakkunnig hjelp
Der kommunen leiger inn sakkunnig hjelp for kontroll, fråsegner, vurderingar ut frå lov- og forskriftskrav og liknande, vil kostnadane for slik hjelp bli lagt til gebyret. I tillegg blir det fakturert for medgått tid for kommunens arbeid med å hente inn denne hjelpa.
🔗Del paragraf§ 1-5.Betaling etter medgått tid
For tenester som ikkje er omtala i gebyrforskrifta, men som krev behandling etter plan- og bygningslova, matrikkellova eller eigarseksjoneringslova gjeld eit gebyr etter medgått tid.
For kompliserte og tidkrevjande saker der arbeidet til kommunen klart vil overstige det som kan dekkast inn gjennom dei einskilde gebyra kan kommunen velje på førehand å opplyse at det skal fakturerast etter medgått tid.
🔗Del paragraf§ 1-6.Urimeleg gebyr
Kommunen kan i heilt særlege tilfelle redusere gebyret der gebyret blir vurdert opplagt urimeleg i forhold til det arbeidet og dei kostnader kommunen reknar med å ha i saka.
🔗Del paragraf§ 1-7.Klage
Når gebyret har heimel i plan- og bygningslova, matrikkellova eller eigarseksjoneringslova er det ikkje klagerett på gebyret i den einskilde saka, med unntak av dei tilfella der kommunen har teke i bruk § 1-6 om urimeleg gebyr. Gebyret kan påklagast til Statsforvaltaren i Vestfold og Telemark etter reglane i forvaltningslova.
🔗Del paragraf§ 1-8.Avslag
Ved avslag på søknadspliktige tiltak skal det betalast 100 % av ordinært gebyr. Dette for å etterleve sjølvkostreglane. Beløpet blir ikkje godskrive ved ny eller endra søknad.
🔗Del paragraf§ 1-9.Definisjonar og forklaringar
I denne forskrifta definerer ein slik:
Kapittel 2 – Private planar
§ 2-1.Gebyrplikt og unntaksføresegner
Det skal betalast gebyr for alle private innsende planforslag for arbeid fram til fyrste gongs behandling. Gebyret blir sendt til forslagsstillar.
🔗Del paragraf§ 2-2.Tidspunkt for gebyrfastsetting og fakturering
Det blir fakturert for oppstartsmøtet, behandlinga av planinitiativet og 1.-gongsbehandlinga av planforslaget når planen er vedtatt lagt ut til offentleg ettersyn. Kommunen kan avslutte saka dersom det er meir enn 1 år sidan siste kontakt mellom kommunen og tiltakshavar.
Gebyr blir berekna etter dei satsane som gjeld på faktureringstidspunktet.
🔗Del paragraf§ 2-3.Gebyr for private innsendte planar
Kapittel 3 – Byggesak
§ 3-1.Gebyrplikt og unntaksføresegner
Alle søknadspliktige tiltak etter plan og bygningslova skal betale saksbehandlingsgebyr og gebyr for oppretting av matrikkeleining, med mindre det går fram noko anna av regulativet.
Gebyret blir fakturert til tiltakshavar.
🔗Del paragraf§ 3-2.Tidspunkt for gebyrfastsetting og fakturering
Byggesaker blir fakturert ved førstegongs vedtak, eller når kommunen har ferdigbehandla eller avslutta saka.
Gebyr blir rekna etter dei satsane som gjeld på faktureringstidspunktet.
🔗Del paragraf§ 3-3.Mangelfull søknad
Dersom ein søknad er mangelfull kan kommunen sende mangelbrev. Søknaden er mangelfull ved fylgjande forhold. Sjå SAK kapittel 5 for utfyllande oversikt.
§ 3-4.Ulovleg byggjearbeid
For uaktsame eller forsettlege brot på plan- og bygningslova omfatta av pbl. § 32-8 kan kommunen ilegge lovbrotsgebyr etter dei til ei kvar tid gjeldande satsane i byggesaksforskrifta § 16-1. Det blir vist til plan- og bygningslova § 32-8 og til kapittel 16 i forskrift om byggesak m/rettleiing, om utmåling av lovbrotsgebyr.
Det blir vist til plan- og bygningslova § 32-5 om tvangsmulkt ved lovbrot.
🔗Del paragraf§ 3-5.Generelle gebyr etter plan og bygningslova
§ 3-6.Søknadspliktig tiltak med krav om ansvarleg føretak, jf. pbl. § 20-3
Bygningstype 111–124, 161–163 + 181
Bygningstype 131–136
Bygningstype 141–159
Bygningstype 111–172, 181–199
Bygningstype 181–199
Bygningstype181–199
Bygningstype. 111–172, 181–199 > 100 m2
Bygningstype. 111–172, 181–199 < 100 m2
Bygningstype: 211–219
Bygningstype: 221–229; 323
Bygningstype: 231–249; 421–439
Bygningstype: 311–322; 329–429; 441–449; 731–829
Bygningstype: 511–539
Bygningstype: 611–649; 671–679; 830–840
§ 3-7.Søknadspliktig tiltak utan krav til ansvarleg føretak, jf. pbl. § 20-4
§ 3-8.Behandling av søknader om dispensasjon, jf. pbl. kap. 19
§ 3-9.Delingssøknad, jf. pbl. § 20-1 m
Kapittel 4 – Oppmåling
§ 4-1.Gebyrplikt og unntaksføresegner
Alle oppmålingsforretningar etter matrikkellova skal betale grunngebyr, saksbehandlingsgebyr og registreringsgebyr med mindre anna går fram av regulativet.
Kommunen kan i tillegg krevje dekt nødvendige tinglysingsgebyr og eventuell dokumentavgift.
Gebyrkravet blir sendt til rekvirenten om ikkje anna er avtala.
🔗Del paragraf§ 4-2.Tidspunkt for gebyrfastsetting og fakturering
Gebyr blir normalt fakturert ved fullført oppmålingsforretning, men kommunen kan krevje at gebyret skal betalast på forskot. Dersom kommunen har sendt krav om forskotspliktig gebyr, gjeld ikkje fristen så lenge dette ikkje er betalt, jf. matrikkelforskrifta § 18.
Gebyr etter matrikkellova blir berekna etter dei satsane som gjeld på rekvisisjonstidspunktet.
🔗Del paragraf§ 4-3.Vintertid
Den generelle behandlingsfristen på 16 veker for saker etter matrikkellova § 18 tredje ledd gjeld ikkje i perioden 1. november til 30. april.
🔗Del paragraf§ 4-4.Timepris
§ 4-5.Generelle gebyr etter matrikkellova
§ 4-6.Oppretting av matrikkeleining
+ pr. 10 meter grenselenge over 1000 m
Frådeling av eksisterande festetomt til grunneigedom, der tomtegrenser er koordinatfesta etter 1. januar 1980, og der ny tomt får identiske grenser, får 2/3 gebyr.
Der markarbeid etter pkt. 4-6.2 er påkrevd utløyser det gebyr etter § 4-9.
Uteareal til eigarseksjon, som er eintydig koordinatsett i samband med søknaden, får ½ gebyr.
🔗Del paragraf§ 4-7.Grensejustering
Ved grensejustering kan arealet for involverte eigedomar endrast med inntil 5 % av eigedomens areal, men den maksimale grensa for endring er sett til 500 m2. Ein eigedom kan likevel ikkje gje areal som i sum er meir enn 20 % av eigedomens areal før justeringa. For grensejustering til vegføremål kan andre arealklasser gjelde.
§ 4-8.Arealoverføring
Ved arealoverføring skal oppmålingsforretning og tinglysing gjennomførast. Arealoverføring utløyser dokumentavgift. Dette gjeld ikkje arealoverføring til vegføremål.
+ pr. 10 meter grenselenge over 1000 m
Dersom det gjennomførast to eller fleire arealoverføringar i same sak (eks. makebytte) skal gebyret reknast ut frå det samla arealet som blir overført.
🔗Del paragraf§ 4-9.Klarlegging av eksisterande grense og klarlegging av rettar
Samanfallande grensepunkt tel som eit punkt.
§ 4-10.Anleggseigedom
Oppmåling av anleggseigedom skal betale gebyr etter medgått tid, sjå § 4-4 og § 4-5.
🔗Del paragraf§ 4-11.Avbroten forretning
Ved avbroten forretning skal grunneigar betale ein del av ordinært saksbehandlingsgebyr. Ved avbrota sak etter at oppmålingsforretninga er utført, skal det betalast fullt gebyr.
§ 4-12.Kontorforretning
For oppmålingar som kan gjennomførast som kontorforretning skal det betalast halv sats av dei ordinære satsane. For satsar etter medgått tid betalast det ordinær timepris. Kontorforretning kan gjennomførast dersom arbeidet til kommunen kan utførast på grunnlag av tilsende eller eksisterande koordinatar utan oppmøte i marka.
🔗Del paragraf§ 4-13.Rabattar
Ved samtidig oppmåling av fleire tilgrensande tomter som er rekvirert av same rekvirent, betalast 90 % av satsane pr. tomt frå den 2. t.o.m. 5 tomta, 85 % av satsane frå den 5. t.o.m. 15. tomta, og 80 % av satsane f.o.m. den 16. tomta.
Kapittel 5 – Eigarseksjonering
§ 5-1.Gebyrplikt
Alle søknadspliktige tiltak etter eigarseksjonslova § 15 skal betale gebyr. Gebyret skal betalast av søkar.
🔗Del paragraf§ 5-2.Gebyr etter eigarseksjoneringslova
For oppmåling av uteareal til eigarseksjon gjeld regulativpunktet 4-6.3 om oppmåling av uteareal på eigarseksjonar.
Kapittel 6 – Iverksetjing
§ 6-1.Iverksetjing
Forskrifta har verknad frå 1. januar 2022.
🔗Del paragraf