Gjødsling av skog - tilskott
-
Generelt om tjenesten
Tenesteomtale
Tilskott til gjødsling er eit produksjons- og kvalitetsfremjande tiltak. Ein kan få inntil 50 % tilskott til gjødsling.
Landbruksdirektoratet administrerer ordninga, men det er kommunen som behandlar søknad og fattar vedtak.Søknad om tilskot til gjødsling av skog blir send inn etter at gjødslinga er utført og du har oversikt over kostnadene.Målgruppe
Skogeigarar.
Kriterium/vilkår
Det blir stilt miljøkrav til korleis gjødslinga skal gå føre seg. Les dei nøyaktige krava i informasjonen til Landbruksdirektoratet.Du må kunne kartfeste gjødslingsområdet.Brosjyrer, dokumenter, kart og lignende
-
Lover og forskrifter
Sjå § 4 i forskrift om miljøtiltak i skogbruket.
Lover
Forvaltningsloven
Forskrifter
Forskrift om miljøtiltak mv. i skogbruket -
Skjema
Rettleiing - korleis få utført
Gå til Skogfondssystemet via Altinn for å søkje tilskot. Her blir du bedd om å logge inn. Du finn informasjon om korleis du loggar inn, på nettsidene til Altinn.Hugs søknadsfristen 15. september.Dersom du ikkje har høve til å søkje digitalt kan du bruke skjema Utbetaling frå skogfond og søknad om tilskot til grøfting og gjødsling (LDIR-910), for å sende søknad på e-post eller som brev.Vedlegg
Nødvendig dokumentasjon skal følgje med søknaden om tilskot. Det er krav om kartfesting. Kopi av faktura for utført arbeid, kjøp av gjødsel m.m. er vedlegg som skal følgje med søknaden.
Søknadsfrist
Frist for å levere søknad til kommunen er 15. september.
-
Saksbehandling
Saksbehandling
Når kommunen har motteke søknaden, sjekkar dei opplysingane du har sendt inn. Dersom dei har behov for meir informasjon, kan dei be om dette.Kommunen behandlar søknaden og fattar vedtak.Du får svar på søknaden i e-post eller i brev i posten. Dersom du har søkt digitalt, får du svar i din innboks i Altinn.Saksbehandlingstid
Kommunen/statsforvaltaren skal behandle saka så snart som mogleg. Dersom saka ikkje kan bli avgjort innan éin månad, skal du ha skriftleg melding om grunnen til dette. Du skal samstundes få opplyst når ein meiner at vedtaket blir gjort.
Klagemulighet
Du kan klage på vedtaket innan ein frist på tre veker frå du tok imot det. Klagen sender du til den instansen som har gjort vedtaket. Før opp kva du ønskjer endra i vedtaket og grunngje det. Klageinstans er statsforvaltaren for vedtak gjort av kommunen og Landbruksdirektoratet for vedtak gjort av statsforvaltaren. Før klagen blir sendt dit, skal den instansen som gjorde vedtaket, vurdere om det er grunn til å endre det.
-
Kontaktinformasjon
Kontaktavdeling
Avdeling: Landbrukskontoret for Kviteseid og Nissedal Telefon: 35 06 81 27 Epost: john.olav.lia@kviteseid.kommune.no Kontaktpersoner
Navn: John Olav Lia Tittel: Skogbrukssjef Epost: john.olav.lia@kviteseid.kommune.no -
Andre opplysningar
- Oppdatert:
- 2018-12-03 09:12
- Gyldig fra
- 2017-06-01
- Gyldig til
- 2019-06-30