Hopp til toppmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Heimehjelp

  • Generelt om tjenesten

    Tenesteomtale

    Du kan søkje om heimehjelp dersom du treng praktisk hjelp til reingjering og handling.

    Det kan vere hjelp til å bestille hushaldsvarar, eventuelt få desse levert på døra, å få levert varm middag eller kald middag for oppvarming, og hjelp til vask av klede, oppvask, husvask og vask av vindauge.

    Det er kommunen som i samarbeid med deg avgjer kva for tenester du skal få. Målet er at du skal vere i stand til å bu heime.

    Målgruppe


    Kriterium/vilkår

    Du har krav på bistand dersom du ikkje kan dra omsorg for deg sjølv eller er avhengig av praktisk hjelp for å greie dei daglege gjeremåla.  Du har eit særleg behov for  hjelp på grunn av sjukdom, funksjonshemming eller av andre årsaker. 
     

    Pris for tenesta

    Dersom heimehjelparen skal bistå deg med personleg stell (toalettbesøk, å stå opp, av- og påkleding, osb.), skal den delen av tenesta vere gratis. Kommunen kan ta eigenandel for annen type praktisk hjelp.

    Gebyr - og betalingssatsar

    Samarbeidspartnarar


    aaa
  • Lover og forskrifter

    Dette er ei lovpålagd teneste etter helse- og omsorgstenestelova. Sjå blant anna helse- og omsorgstenestelova § 3-2. Om betaling, sjå kapittel 8 i forskrift til lov om sosiale tjenester.

    Lover

    Forvaltningsloven
    Helse- og omsorgstjenesteloven

    Forskrifter

    Forskrift om egenandel for helse- og omsorgstjenester

    Kvalitetsforskrift for pleie- og omsorgstjenestene

    Verdighetsgarantiforskriften

    ___
  • Skjema

    Rettleiing - korleis få utført

    Du kan kontakte kommunen for å få hjelp til å søkje om heimehjelp, eller du kan be andre hjelpe deg dersom du har behov for det. Dersom ein annan søkjer på dine vegner, må vedkommande ha fullmakt.

    Skjema


    Felles Søknadsskjema for helse, omsorg og habilitering

    Vedlegg

    Du må leggje ved fullmakt dersom det er nokon som søkjer for deg.

    Søknadsfrist


    Søknaden sendes til


  • Saksbehandling

    Saksbehandling

    Kommunen skal innhente dei opplysningane som er nødvendige for å avgjere saka. Normalt vil vi komme på heimebesøk. Deretter blir det gjort eit vedtak. Til vanleg får du ei grunngjeving samstundes med vedtaket. Du får alltid ei grunngjeving dersom ein trur at du blir misnøgd med vedtaket. Dersom grunngjevinga ikkje følgjer med, kan du få ho ved å vende deg til kommunen før klagefristen for vedtaket går ut.

    Saksbehandlingstid

    Kommunen skal behandle saka så snart som mogleg. Dersom saka ikkje kan avgjerast innan éin månad, skal du ha skriftleg melding om grunnen til det. Du skal samstundes få opplyst når ein ventar at vedtaket blir gjort.

    Klagemulighet

    Dersom du er misnøgd med vedtaket, kan du klage til kommunen innan ein frist på tre veker frå du tok imot det. Forklar kva du er misnøgd med og kvifor du meiner at vedtaket bør endrast. Dersom du treng rettleiing, kan du vende deg til kommunen. Dersom kommunen lèt vedtaket stå, blir saka sendt vidare til Fylkesmannen, som avgjer om klagen skal takast til følgje.

    Du kan også klage til fylkesmannen i fylket ditt over uforsvarleg utføring av tenesta, utilstrekkeleg eller feil informasjon eller brot på teieplikta.
     
    Skulle det skje ei svært alvorleg hending i samband med tenesta kan du som pårørande eller pasient sende ei varsling direkte til Statens helsetilsyn på telefonnummer 474 86 882.

    Merknader


  • Kontaktinformasjon

    Kontaktavdeling

    Avdeling:Tenestekontor
    Telefon:35048560
    Epost:tenestekontoret@nissedal.kommune.no
    Postadresse:Nissedal kommune, Treungvegen 398, 3855 Treungen
  • Andre opplysningar
    Oppdatert:
    2019-01-09 10:21
    Gyldig fra
    2014-09-01
    Gyldig til
    2019-12-31