Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Støttekontakt

  • Generelt om tjenesten

    Tenesteomtale

    Du kan søkje om å få støttekontakt dersom du treng hjelp til å få ei aktiv fritid eller komme ut av eit isolert tilvære. Støttekontakten får godtgjering frå kommunen. De møtast heime eller går på kafé, kino eller gjer andre aktivitetar saman. Det er dine interesser og behov som avgjer. Tenesta kan gjevast individuelt eller i gruppe.

    Målgruppe

    Personar og familiar som har behov for støttekontakt på grunn av funksjonshemming, alder eller sosiale problem

    Kriterium/vilkår

    Kommunen vil i samarbeid med deg avgjere om du skal få støttekontakt eller eventuelt andre tenester. Det er ditt eller familien sitt behov som er avgjerande.

    Pris for tenesta

    Tenesta er gratis. Du skal ikkje betale for utgiftene til støttekontakten.

    aaa
  • Lover og forskrifter

    Dette er ei lovpålagd teneste. Sjå helse- og omsorgstenestelova § 3-2.

    Lover

    Forvaltningsloven
    Helse- og omsorgstjenesteloven

    ___
  • Skjema

    Rettleiing - korleis få utført

    Du kan vende deg til kommunen for å få hjelp til å søkje om støttekontakt, eller du kan be andre hjelpe deg dersom du har behov for det. Dersom ein annan søkjer på dine vegner, må vedkomande ha fullmakt.

    Skjema

    Felles Søknadsskjema for helse, omsorg og habilitering

    Vedlegg

    Du må leggje ved fullmakt dersom det er nokon som søkjer for deg.

  • Saksbehandling

    Saksbehandling

    Kommunen skal innhente dei opplysningane som er nødvendige for å avgjere saka. Deretter blir det gjort eit vedtak. Normalt får du ei grunngjeving samstundes med vedtaket. Du får alltid ei grunngjeving dersom ein tenkjer seg at du blir misnøgd med vedtaket. Følgjer ikkje grunngjevinga med, kan du få ho ved å vende deg til kommunen før klagefristen for vedtaket går ut.

    Klagemulighet

    Er du misnøgd med vedtaket, kan du klage til kommunen innan ein frist på tre veker frå du mottok det. Forklar kva du er misnøgd med og kvifor du meiner vedtaket bør endrast. Dersom du treng rettleiing, kan du vende deg til kommunen. Let kommunen avgjerda bli ståande, blir saka send vidare til Fylkesmannen, som avgjer om klagen skal bli teken til følgje.

  • Kontaktinformasjon

    Kontaktavdeling

    Avdeling:Tenestekontor
    Telefon:35048560
    Epost:tenestekontoret@nissedal.kommune.no
    Postadresse:Nissedal kommune, Treungvegen 398, 3855 Treungen
  • Andre opplysningar
    Oppdatert:
    2019-01-04 09:22
    Gyldig fra
    2012-12-27
    Gyldig til
    2019-12-31